everybody in the club drop down.

i bet you can't do it like me, me, me, me.
yääähs, nu har man en schysst och snygg bloggdesign dåååe. den är gjord av fidis. DANKE, FIDIS 8D så en jävla massa creds till henne, leute! tog halv tre bussen hem idag, mådde inte så vidare bra. magen har varit fucked up ända sedan sent inatt, och huvudet har inte riktigt hållt med mig idag. på Bild Esteten idag gjorde jag typ två akvarell ritningar (som blev skit dåliga), så jag gav båda till min bildlärare. MWUHAHAHAHAHA 8D nejmen, så dåliga blev dom faktiskt inte, men ändå. kände att jag inte hade någon nytta av dom. imorgon blir det att sova ut mycket så att jag sparar energi till enköpingsresan på måndag och främst av allt konserten på torsdag!

dagens bild;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0