the futures just begun, on the darkside of the sun.

when you can't breathe, i will be there zoom into me.
jag sitter i skolan just nu, datorkunskap som är våran sista lektion för dagen. innan hände något oväntat, som jag aldrig tidigare har sett mer än på tv. ett kraftigt höger girande flygplan (hann inte se om det var ett jetplan eller passagerarflygplan) som försvann bakom våran skola bortom arvika hållet. man hörde ingenting som kunde tyda på att den kraschade, men jag är osäker. vad hände egentligen? jag är helt omskakad. har aldrig tidigare sett något liknande, det här var ingenting jämfört med att vara på en flygplats och se ett flygplan komma. det här var speciellt för mig, men inte för mina kompisar.  jag vet inte vad som är fel på mig idag. jag är jätte deprimerad, jag saknar tokio hotel så jävla mycket. dom är som en familj för mig, tro det eller ej, men det finns ett jävligt bra förhållande mellan bandet och fansen som nog inget annat band kan ha. dom hyllade oss på konserten, och det gjorde mig varm i kroppen. jag älskar dom verkligen.

Kommentarer
Postat av: Jessika

TH är bäst<3

2010-03-12 @ 21:00:21
URL: http://xjessie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0